aksi insyirh tika nak meniarap.......... ni bunga2 nak meniarap baru... :)

alhamdulillah... akhirnya insyirah dah mula berniarap.. start hari isnin baru ni, tapi yang menyedihkan mama takde di sisi insyirah, masa tu kat sekolah seharian ada latihan rumah sukan, sukanya mama bila dengar tentang tu.... sebab dah lama tunggu saat untuk lihat dia meniarap... tapi hu hu takleh tengok masa 1st dia dapat...adik cerita, insyirah meniarap ketika takde orang di sisi dia, nenek masa tu dok kat dapur.... so bila dah start meniarap ni... asyik2 nak meniarpa je kerjanya....... sekarang ni pun insyirah dah start makan nestum,,, ingatkan nak tunggu 6 bulan, tapi dia cepat lapar.. bila dah bagi nestum... oklah takde dah nak hisap tangannya........

0 Comments