ASsalamualaikum .
Gambar kaki siapa ni??? Pinjam kaki seseorang , he he.. :)
Bukan apa, buat sahabiah ku, kalau nak stokin sepit ni kan boleh lah ke www.mamashoppe.portalniaga.com.
KAt sana ada jual stokin ni dan juga stokin wuduk.. Menyenangkan dan memudahkan tika ambil wuduk. Selesa dan tebal lagi.. Tak rugi memilikinya. Saya dah mencubanya, Oh ya, kalau stokin sepit ni kan, senang lah utk kita pakai sandal yang fesyen tu.. pelbagai pilihan kan... ada alternatif dah,.. Berminat ??? p lah kat web yang saya masukkan tu.

0 Comments