Hari ni kan, SKSE menerima kedatangan Pelatih2 dari PLKN Kem Batu Jong Kuala Krai, ini adalah kesinambungan dari tahun lepas, cuma tahun ni takde pula senamrobik bersama mereka.Emm kedatangan mereka ni adalah untuk Khidmat Bakti, ok joommmmmmmm tengok... antara gambar2 yang sempat di snapkan/.......

Sebahagian Pelatih PLKN dari Kem Batu Jong, Kuala Krai. Seramai 83 orang datang untuk memberikan khidmat bakti mereka. Glamer kejap diorang ni, mana taknya,di kerumuni oleh murid2 aka anak2 didikku, meminta autograf, hai tak menang tangan diorang ni., KAlah Mawi... (jangan mare ye Mawi)


Tahun ni juga , aku sangat2 gembira rasanya, kenapa??? alhamdulillah syukur, tahun ke 5 aku bersama2 jqaf di SKSE, akhirnya kami mendapat bilik kami juga. Suka kan?? yelah, banyaklah perkara yang perlu dibuat. dan pastinya kami2 semua ber5 akan lebih bersemangat.
Kesempatan ini juga, tenaga kerja Pelatih PLKN digunakan sepenuhnya untuk meng"clearkan" bilik tersebut. Emmmmmmmm


Ini lah buku2 yang perlu disusun aturkan dan perlu di asingkan antara yang baru dan lama. Maklumlah, kami di BOSS baru memperolehi Bilik sendiri. Alhamdulillah tahun ni ada juga bilik yang ok, walaupun kecil, tapi cukuplah daripada terus menumpangkan??Semuanya sibuk kerana masa hanya tinggal 45 minit aje lagi... huhu

Haa.. inilah dia adik2 PLKN yang bertungkus lumus menyusun dan mengemas bilik BOSS. Alhamdulillah, kehadiran mereka memberi keringanan kepadaku tatkala kerja2 ini sudah lama ditangguhkan. Nyata kehadiran mereka membuat Khidmat2 ke sekolah adalah satu aktiviti yang baik.
Ok lah, harapnya adik2 ni semua, sentiasa melakukan amal bakti dan praktikkan segala ilmu yang diperoleh untuk manfaat masyarakat. Habis je latihan nanti sentiasa lakukan perkara yang berfaedah dan dan selari kehendak ajaran ISlam.

0 Comments