Salam semua, baru je lepas minum petang, Popia Rojak yang dibeli lepas pulang dari sekolah tadi... Sedapnya, kenyang betul saya makannya... sementelah makan sorang semanggkuk tu... baba tak berapa suka makan2 rojak ni.
Nak resepi ke? biasa aje ... popia goreng, nenas dan timun dipotong,
pastu kacang goreng yang ditumbuk, then sosnya..( yang ni tak tau)
oklah, sebenarnya takde apa yang nak di story-storykan, cuma bila dah kembali ke sekolah, masa yang ada pun menjadi terhad,
Hari ni juga mula aktiviti ko kurikulum, tapi giliran rumah Hijau, esok, so saya akan berada di padang esok... sian baby, kena tinggal lagi.. huhuhu

0 Comments