Assalamualaikum, selamat tengahari, dah lama nak upload gambar2 Tika sukan Tahunan Sekolah kami yang berlangsung pada 1 dan 2 Mac 2009. Cuma, masalah yang tiada kesudahan, masalah broadband... memang menguji kesabaranku lagi.. rasanya macam nak tukar, sampai hari ni, masih tak dapat nak online, ini pun upload gambar di sekolah.. huhuhu...
Oklah, tinggal kan yang tu, untuk sukan tahunan kali ni, Rumah sukan yang dinaungi oleh ku dan geng2 jQaf and majoriti ustaz ustazah telah memenangi sebagai Johan keseluruhan.. Ahhh gembira rasa hati... hadiah dan hamper pun telah selamat diupacarakan dan dimakan2... TAHNIAH UNTUK RUMAH HIJAU
ok, jom tengok apa yang sempat di snapkan....

Perasmian penutup. Belon dilepaskan sebebas-bebasnya.















Perbarisan dari Setiap Rumah Sukan.






(Rumah Merah Johan perbarisan)

Khemah Rumah Merah

Khemah Rumah Kuning


Khemah Rumah Biru

Khemah Pasukan Hijau ( Johan Khemah TErcantik) Hidup Hijau!!! ( Rumah sukan ku ni) hehe

Antara Ibu bapa yang hadir memeriahkan hari sukan dan memberi sokongan kepada anak masing2.

Acara khas untuk ibu bapa, Boling Kelapa.
MAdah Kata " Bersukan mencergaskan minda dan fizikal, Islam sendiri menggalakkan ummatnya untuk bersukan" Al-aqlul Salim, fil Jismi Ssalim"

0 Comments