Tengok tu....... semuanya bersemangat...

Assalamualaikum teman semua,

Picture di atas semuanya adalah sesi latihan asas kawad kaki di sekolah kami, sepatutnya melibatkan semua guru, tetapi ramai yang menguzurkan diri, mungkin ada sebab2 tersendiri.. maka tinggal lah beberapa kerat yang ada. kalau fikir rasanya macam unfair lah pula kan??? huhu... tapi apapun memang meletihkan lah... bayangkan.. dah lama meninggalkan alam kawad mengkawad ni... Dah tu kawad dimulakan tatkala mentari memancar dengan gahnya... panas terik... usah lah dinyatakan.. Jam 3 petang semalam(12/5 : Selasa) kami mulakan kawad diketuai oleh Komandan KRS Cikgu Mazman, sememangnya mempunyai pengalaman yang luas.

Hari sebelumnya, 11/5: Isnin) kami berkhusus di dalam dingin air cond secara teori aje...
Nah semalam kami mulakan kawad sebagai persiapan awal melatih anak-anak murid untuk pasukan beruniform dan juga perkhemahan Unit Beruniform akhir bulan nanti... betul2 bzy this month..



Cuba teka di mana dan yang mana satu Sarah? agak-agaknya ada tak situ... mesti ada... sapa dapat teka, ada mystery GIFT menanti... tak main-main ni.. serious tau...



Teka ya...






0 Comments