Saya dan kawan Baru

"kakak.. jom main !!"

Apalah yang dibualkan tu... asyik je?
Eh, dah bertukar driver? dah ada lesen ke tu??
Assalamualaikum semua...
Ini gambar Insyirah dengan kawan barunya.. Nak tau tak? Insyirah lupa namanya sebab selalu panggil kakak aje... Kakak ni jiran sebelah umah aje.. kebetulan jumaat tu, kami bermain sama2.. jarang tau kami dapat bermain, sebab masing2 sibuk dengan aktiviti sendiri,
kalau iNsyirah ada kat umah, dia dan umi serta ayahnya takde kat umah, macamtu lah sebaliknya..
dah lama mama tangkap gambar ni.. tapi hari ni baru boleh masukkan n3... he he he.. TQ mama.

Comments

Popular posts from this blog

Senarai Pendek 26 Mommy Blogger Malaysia Paling Best Bagi Tahun 2021

11 Kelebihan dan Keistimewaan Kurma Ajwa Asli VIP Gred Premium dari Rihura Herbs Enterprise Yang Patut Anda Tahu

RESEPI GULAI IKAN KERING SEDAP MUSIM PKP