"kakak.. jom main !!"

Apalah yang dibualkan tu... asyik je?
Eh, dah bertukar driver? dah ada lesen ke tu??
Assalamualaikum semua...
Ini gambar Insyirah dengan kawan barunya.. Nak tau tak? Insyirah lupa namanya sebab selalu panggil kakak aje... Kakak ni jiran sebelah umah aje.. kebetulan jumaat tu, kami bermain sama2.. jarang tau kami dapat bermain, sebab masing2 sibuk dengan aktiviti sendiri,
kalau iNsyirah ada kat umah, dia dan umi serta ayahnya takde kat umah, macamtu lah sebaliknya..
dah lama mama tangkap gambar ni.. tapi hari ni baru boleh masukkan n3... he he he.. TQ mama.

0 Comments