pic kabur sikit, nilah my MIL and FIL

Ini pula my SIL and anak saudara
Baba and Little Insyirah ..

Hari Raya pertama kami mula bertolak lepas subuh dari Machang utk beraya di rumah Mertua yakni ibubapa my hubby.. en baba, Baba ditaklifkan untuk membaca khutbah di madrasah di kampungnya, tahun ini gaya dan inotasi suara berubah lebih baik dari dulu... he he komentar tegar dari zaujah dia ni,.. jangan marah ye baba, pujian membina...Alhamdulillah raya tahun ini disambut dengan penuh kesyukuran dan kesederhanaan.. Di rumah MIL , menu utama tentunya Nasi Bukhari dan juga wajib ada Lemang hasil tangan ayahanda FIL, cuma kami tak boleh ikut serta membakar lemang, sebab dok kat MAchang sehari sebelum tu...




Malam Hari Raya Pertama, kami dah berada kat umah mak di TB, so mlm tu sama2 main bunga api... emm seronok sangat adik2 , sepupu2 dan si kecil Insyirah, awalnya takut juga dia nak pegang bunga api,.last2 tak boleh tengok bunga api, nak main je... Tengoklah tu, kreatifnya diorang, disusun bunga api diampaian... .. cantikkan??

2 Comments

  1. itulah kak,semua berkumpul kat umah mak,.. emmm riuh rendah jadinya

    ReplyDelete