haaaaaaaaaaaaaaaaa... dah lama dah nak buat ni... so ambil kesempatan ke kedai runcit belikan plastik cap King Kong * kalau kawan2 ingat zaman2 kita aiskrim ni memang glamer time kite kecit2 dulu....... dulu sebatang RM 0.10 je..... tapi sekarang sebatang dah RM0.20.. Inyirah suka sangat aiskrim ni... kalau balik umah mak kat TB, ayahsu and ucu nak selalu belikan  Beli RM1.00 5batang + free sebatang.....
psssssssss... masa pregnant kan naufal dulu memang hari2 beli... sbb kat skul ada jual.. tp skrg dah takde........ itu yg kena buat sendiri tu..........

tgklah Insyirah........ begitu teruja............ semalam sampai aje rumah... terus nak aiskrim ni..... ada 3 perasa semuanya : Milo Horlick. sunquick and rebina..........
model tgk apa daaaaaaaaaaaaaaa............

0 Comments