Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Seminggu berlalu... baru ada kesempatan mengepos peristiwa kejadian berlaku sabtu lepas..
Alhamdulillah.. Sambutan Hari Lahir Puteri tersayang Insyirah berlangsung dalam suasana sederhana dan meriah... Jemputan di kalangan murid2 yang biasa datang ke rumah.. dan adik2 serta MIL FIL serta Sil.. dan juga jiran sebelah..
 Acara berlangsung Jam 11pg .. namun.......... anak2 murid ku tepat 10.30 dah sampai tapi menunggu ajelah jawabnya sebab belum tiba waktunya.
Layan Gambar ya.......


Besday Girl ke ni??? besarnya!!! tak lah ni .. ucu na...  besday Ucuna 2 hari awal pada Insyirah... dah sambut secara kecil2 kat rumah mak..
Haaaaaaaaaa... inilah besday girlnya........ bersungguh2 meniup lilin......... yang ni sebenarnya dah lepas majlis.. masa majlis berlangsung takde pun acara tiup lilin... sekadar hiasan sahaja.
Inilah dia para tetamu kami.... yang tak bestnya... besday girl tak sporting tak nak pakai topi, headband, dan juga gelangnya... huhu

haaaaaaaaaa.. inilah Kek Coklat Moist Istimewa mama baked and dekorat kan untuk kakak..
hasil keras tangan ku menjadi juga...
menggunakan Icing + fondant
nak tempah?? silakan :)

Semoga anak mama menjadi anak yg solehah, cemerlang dunia akhirat... ameen

0 Comments