dah 2@ 3 hari dah kakak insyirah sebut nak makan KFC, asal lalu guchil, nampak je KFC,  minta mama atau baba belikan... so... bgtau kakak : tunggu hujung bulan ya, nanti mama dapat gaji baru blh beli :),
tak pun ayat memujuk mama pada insyirah, kakak ada duit tak nak beli KFC? kalau takde duit, macamana mama dan baba nak belikan? kakak kena simpan duit dulu ya..
bila cakap macam tu... terus kakak tak minta.. alhamdulillah bagus anak mama ni..
tapi demi memenuhi dan menghiburkan hati anak, sekali beberapa kala, hari khamis hari tu, baba msg tanya nak makan apa? so tanya kakak, nak KFC.. emmmmmmmm... oklah hari ni kita tunaikan permintaan kakak..
beli set hidangan biasa aje.. sekadar memenuhi permintaan anakanda

hai....... lama lagi ke nak makan ni? ish.. tak tahan ni !!!


eh... happy dah? emm mama minta kakak bacakan doa makan.
alhamdulillah anak mama dah blh harap dah .. bacaan doa makan sudah dalam ingatannya..
ok.. model dah ajak makan tu..

ok... enjoy eating kakak !!!

eh........... eh........... cop!!! adik naufal mana? adik naufal masa ni dah zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

0 Comments