masa ni saya tak nak mama snap pic saya..... malulah...

kena paksa ngan mama buka mulut... mama cakap dah lama nak ambil gambar gigi saya...
comel tak gigi saya? baru dua batang... "ore tua oyat dua putung"
dengan gigi inilah saya telah cuba mengigit goreng pisang kegemaran mama, kopok lekor kegemaran mama
emmmmmmmm... rupanya sedap.... patutlah saya tengok mama kalau blh tiap2 hari beli 2 makanan ini...... sedap rupanya........ !!! nyummy!!!
tapi saya baik... walaupun saya tau gigi saya boleh buat macam2, saya tak pernah gigit jari mama atau kakak atau baba... baik kan saya ? pernah sekali tu saya gigit B mama, menjerit mama... dan mama bagi warning kat saya, kalau gigit lagi .. saya tak leh nenen.. hhuhuh... so semenjak hari itu saya tak pernah buat lagi.......
saya sayangkan mama... emmmmmm... sayang semua
jom layan lagu kegemaran saya sekarang, mama baru upload dari facebook acik affaf , kawan mama yang dok kat sarawak...  jom  kawan2 kita hafal....

0 Comments