tengah ralit tengok masterchef tadi, ada iklan tentang ubat gigi & perempuan tersenyum menunjukkan giginya yang putih bersinar rasanya, maka kakak pun mula bertanya :

kakak : mama.... puti gigi dia kan mama ?
mama : ya .......... gigi kakak?
kakak : gigi kakak putih kae (kan) mama... gigi bawah kakak putih... gigi atas kakak tak comel ... burukkan ?
mama : ya... tapi nanti kakak dapat gigi baru , kakak kena jaga betul2 ya... kena berus sokmo...
kakak. : okkkkkkkkkkk...
kakak & adik kat diapers room kat TESCO KB baru-baru ni..


macam-macam anak mama ni, adik naufal , lepas sudah makan mee, mama nak cuci gigi dia... ya Allah... langsung tak nak buka mulut, diketapnya bibir mulut... dah karang dah giginya... huhuhu...
yang best, bila tanya, adik dah kenyang ? jawabnya : erkkkkkkk... (gaya sendawa & tunjuk perut ) tanda kenyang.......... heiiiiiiiiiiiii.... geramnya mama. keletah anak2 amat menghiburkan, tatkala berfe'el... kena sabar...

0 Comments