Posts

Showing posts from November, 2013

Jamuan Akhir Tahun Kelas 5C Meriah Walau Tak Ramai Hadir

Image
Assalamualaikum   hari ni sekolah ganti yang menggantikan cuti hari Isnin baru ni... khusus ore kelate deh...  cuti sebab bola.. so ... hari ni seluruh kelas di SKSe mengadakan jamuan .. memandangkan hari Khamis tu dah bertanya murid menu yang mahu di bawa, ala-ala potluck juga lah, sebab tak pungut duit kan... so mana-mana murid yang nak bawa makanan dibincangkan... kelas 5C ni hanya adalah 19 orang sahaja anak syurga dan 5 darinya adalah perempuan.. adalah yang sanggup bawa beehon goreng dan yang lain bawa makanan ringan  saya sebagai guru kelas hanya janji nak sponsor @ sedekahkan  kek dan air . tapi malam semalam terfikir ... kalaulah yang berjanji tak bawa, apalah anak murid ku nak makan... ;) he he he.. kebiasaannya murid kelas akhir ni .. tak sama macam kelas yang depan... so... telefon member satu taman nak tempah beehon.. alhamdulillah, thanks tie sebab sudi terima tempahan walaupun masa tu dah jam 9.30 malam dah... jom layan gambar..........