Assalamualaikum  

hari ni sekolah ganti yang menggantikan cuti hari Isnin baru ni... khusus ore kelate deh... 
cuti sebab bola..

so ... hari ni seluruh kelas di SKSe mengadakan jamuan ..
memandangkan hari Khamis tu dah bertanya murid menu yang mahu di bawa, ala-ala potluck juga lah, sebab tak pungut duit kan... so mana-mana murid yang nak bawa makanan dibincangkan...

kelas 5C ni hanya adalah 19 orang sahaja anak syurga dan 5 darinya adalah perempuan..
adalah yang sanggup bawa beehon goreng dan yang lain bawa makanan ringan 
saya sebagai guru kelas hanya janji nak sponsor @ sedekahkan  kek dan air .

tapi malam semalam terfikir ... kalaulah yang berjanji tak bawa, apalah anak murid ku nak makan... ;) he he he.. kebiasaannya murid kelas akhir ni .. tak sama macam kelas yang depan...

so... telefon member satu taman nak tempah beehon.. alhamdulillah, thanks tie sebab sudi terima tempahan walaupun masa tu dah jam 9.30 malam dah...

jom layan gambar..............

 Jamuan bermula jam 11 pagi, tapi disebabkan mereka ni tak sabar... 
dua tiga kali datang bertanya..



ini aje yang hadir... 
yang janji nak bawa beehon pun tak datang.... 

 

beehon yang mendapat pujian murid2 


 kek yang di sediakan oleh saya .. 
kek coklat moist


berselera mereka makan, dari kiri,Fakhrul, Aiman Solehin dan Afandi


Firdaus , Azizi dan Fakhrul 

Sahizati, Faiz, Azrul, Fazryy 

Alhamdulillah.. walaupun tak banyak menu yang dihidangkan sebabnya mereka dan makan awal-awal lagi sebelum majlis.. tapi terpancar keseronokan di wajah mereka.. paling best siap tambah-tambah lagi beehon..
yang bagusnya mereka ni.. siap panggil jiran mereka utk menikmati beehon yang ada... 
tahun depan mereka akan melangkah ke tahun 6....
semoga anak-anak syurga ini lebih mengerti erti kepentingan ilmu dan lebih bersungguh dalam pembelajaran.. 

0 Comments